2009/05/11

My Little Prince我的小王子



Ian got a puma shoes while he is in Taiwan. All his dress shoes were too small. So I decided to dress him with his puma shoes. The shoes is still a little bit big for him. But it all we have for now.
奕凱在台灣時,阿嬤買了一雙Puma的球鞋給他。上星期日,我決定讓他穿他的puma球鞋去教會,因為他其他的鞋鞋都太小了。這雙鞋還是有一點大,但是,是我們目前最適合穿去教會的鞋了。

He looks so big with the sunday outfit I put on him. And he looks absolutely adorable. I love this outfit. It's perfect for him. He looks so nice and grown up.
穿著上教會的服裝的他看起來好成熟,一點都不像只有1歲5個月。他看起來超可愛的啦!我超喜歡這套衣服,真是太適合他了。

Ian is a happy kid. He smiles a lot. He likes to have fun. And he doesn't cry much even when he bumped into something that hurt a lot.
奕凱是個快樂的小孩,他愛笑,喜歡玩。而且他不太愛哭,即使他摔倒或是撞到很痛,他都很少哭。

He is my little angel. He is my happy little boy. He is my little prince.
他是我的小天使,他是我的快樂小孩,他是我的小王子。




Ian 's adorable smile
凱凱的笑容


Look how handsome he is!
看看我的小帥哥!
Posted by Picasa

沒有留言:

張貼留言